راهنمای رزرو غذای دانشجویی دانشگاه صنعتی قم از طریق وب (اینترنت)
آدرس سامانه اتوماسیون تغذیه :
http://dining.qut.ac.ir
مرحله اول: وارد کردن کلمه عبور و نام کاربری
نام کاربری شماره دانشجویی و کلمه عبور یک عدد موقتی بوده که از طریق اداره تغذیه دانشگاه صادر می شود و لازم است کلیه عزیزان بعد از اولین ورود به سامانه نسبت به تغییر رمز خود اقدام نمایند
همکاران و اساتید محترم دانشگاه می توانند نام کاربری و کلمه عبور خود را از اداره تغذیه دانشگاه پیگیری نمایند.
مرحله دوم : رزرو غذا
- جهت رزرو غذا
- جهت شارژ کارت (افزایش اعتبار) از طریق کارتهای عضو شتاب (کلیه کارت های بانکی ملی ، ملت ، صادرات و... )
- امکان گرفتن گزارش از تمامی عملیاتی که توسط کاربر صورت گرفته است.
- تغییر کلمه عبور (پس از اولین ورود حتما کلمه ی عبور خود را تغییر دهید)
- جهت باز کردن صفحه هفته ی مورد نظر
- برای مشخص نمودن روز
- برای مشخص نمودن تاریخ
- جهت تعیین تعداد غذا (هر دانشجو مجاز به دریافت حداکثر یک پرس غذا می باشد)
- جهت تعیین عدد سلف مورد نظر
- جهت تعیین نوع غذا
- جهت انتخاب وعده مورد نظر (صبحانه ، ناهار ، شام)
- جهت انتخاب سلف مورد نظر (1= سلف دانشگاه، 2= سلف خوابگاه، 3= سلف کارکنان و اساتید)
- گزینه تایید نهایی و انصراف جهت انجام عملیات مورد نظر (در صورتیکه دکمه ی تایید نهایی فشرده نشود هیچ یک از عملیات خرید، پس دادن غذا و ... ثبت نخواهد گردید)