دومین نمایشگاه کتاب از سوم تا دهم بهمن ماه امسال برگزار می شود.
انتشارات دانشگاه صنعتی قم شش کتاب با عناوین:
1.برند سازی و مدیریت برند
2.گودبرداریهای عمیق
3.پایگاه های داده توزیع شده (جلد اول و دوم)
4.فیلترهای وفقی
5.مواد و دستگاه های پیزوالکتریکی
6.فرایندهای موثر در تضمین کیفیت
در این نمایشگاه ارائه نموده است.
دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران برای تحقق عدالت فرهنگی و تسهیل دسترسی مردم به این کالای با ارزش فرهنگی در شرایط همهگیری ویروس کرونا و فرصتی برای عرضه ابتکارات، مزیتهای رقابتی و ظرفیتهای همه ارکان و کنشگران صنعت نشر کشور به عنوان پایه و اساس توسعه فرهنگی و اقتصادی است.
این نمایشگاه با مبنا قرار دادن گفتمان فرهنگی فرصتی مناسب برای مشارکت شهروندی و توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در سطح کشور خواهد بود.
از جمله مهمترین مزیت این نمایشگاه برگزاری مجازی و شبانهروزی آن است که همه علاقهمندان میتوانند از آن خرید داشته و سفارشات خود را از طریق سامانه انجام دهند.
نکته قابل توجه اینکه طی هماهنگی با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در راستای تسهیل ارسال کتابهای خریداری شده، بستههای پستی به صورت رایگان برای خریداران ارسال خواهد شد.