امروز : دوشنبه پنجم آذر 1403
اخبار

اخبار


اخبار امور دانشجویی

RSS
جدول وام های دانشجویی نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳
جدول مبالغ و زمانبندی وام های دانشجویی نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳

برای ثبت نام و درخواست وام مورد نظر خود در بازه زمانی اعلام شده در جدول فوق، به سایت زیر (صندوق رفاه دانشجویی) مراجعه کنید. https://refah.swf.ir/Account/Login/?ReturnUrl=%2F

✅ دانشجویان مجرد خوابگاهی برای بهره مندی از وام تحصیلی به مقدار 50 درصد بیشتر از سایر دانشجویان(ویژگی خاص) به اداره امور اداره تسهیلات و رفاه دانشجویی (جهت دریافت نامه تاییده)مراجعه نمایند.

✅ دانشجویانی که مجموع وامهای آنها به بیش از 120 میلیون تومان برسد، بایستی علاوه بر سند تعهد محضری گواهی کسر از حقوق از ضامنین هم ارائه دهند (گواهی کسر از حقوق حتما باید خطاب به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری باشد).

✅ ثبت شماره حساب بانک تجارت (حساب فعال و به نام دانشجو) و شماره شبا آن (شماره شبا 24 رقمی بدون ir و صرفاً با اعداد انگلیسی) توسط دانشجویان متقاضی وام در سامانه یکپارچه صندوق الزامی است .

✅ جهت دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط و نحوه ثبت نام به پرتال اصلی دانشگاه به آدرس زیر مراجعه نماید. https://www.qut.ac.ir/fa/studentsdepartment/student_welfare

✅ شماره تماس اداره رفاه دانشگاه: ۰۲۵۳۶۱۶۹۰۰۰ داخلی ۴۳۶
مدیریت دانشجویی - اداره تسهیلات و رفاه دانشجویی
#وام
🆔 @qut_std 

https://eitaa.com/qut_std
پذیریش دانشجویان بین الملل به صورت غیربورسیه - آزاد 1404-1403

👨‍🎓 پذیریش دانشجویان بین الملل به صورت غیربورسیه - آزاد دانشگاه صنعتی قم

✅ هر دو لینک را ثبت نمایید و در پایان کد رهگیری را برای شماره ۰۹۱۱۲۵۷۲۳۲۰ پیامک نمایید.

۱- ثبت نام داخلی دانشگاه
https://erp.qut.ac.ir/Hermes.html?param=Def_List.aspx?idf=9907 


2-ثبت نام سائورگ

https://www.saorg.ir/portal/home/?240571/%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1%D8%B4-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%AC%D9%88%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%84%D9%84

✅ توجه: برای ثبت تصاویر در سامانه سائورگ تصاویر باید jpg و سایز ۶۰۰ در ۸۰۰ و کمتر از ۱۰۰ کیلو بایت باشد. می توانید از این لینک برای کاهش حجم و اندازه تصاویر استفاده نمایید. https://opt.imum.ir/index.php?tab=r

لینک کانال تلگرامی دانشجویان بین الملل

https://t.me/+zqcGV_0ENMsyMDA0

پذیریش دانشجویان بین الملل به صورت غیربورسیه - آزاد 1404-1403

شنبه بیست و چهارم شهریور 1403 ساعت 9:22 ق ظ
اطلاعیه شماره یک اداره تغذیه دانشجویی - سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳
اطلاعیه شماره یک اداره تغذیه در خصوص غذای دانشجویی - سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳

ضمن عرض تبریک و خیر مقدم به دانشجویان گرامی برای آغاز سال تحصیلی، برنامه اداره تغذیه در سال تحصیلی جدید به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

🔰 برای رزرو غذا در هر یک از رستوران‌های اصلی و مکمل می‌بایست از طریق پرتال دانشجویی به آدرس https://erp.qut.ac.ir و سپس امور تغذیه اقدام به شارژ حساب و رزرو غذای خود نمایید.

🔰 نرخ غذای دانشجویی:

🔹 نرخ غذای دانشجویان بر اساس ابلاغیه صندوق رفاه دانشجویان، در سنوات عادی برای غذای کم هزینه و متوسط هزینه و پرهزینه به ترتیب برابر ۷۵.۰۰۰، ۱۲۰.۰۰۰ و ۱۵۰.۰۰۰ ریال است.

🔹 نرخ غذای دانشجویان در سنوات اضافه برای نیمسال‌های اول و دوم سنوات اضافه ۲ برابر دانشجویان عادی، برای نیمسال‌های سوم و چهارم سنوات اضافه ، ۳ برابر هزینه دانشجویان عادی و برای نیمسال‌های سنوات اضافه بیش از چهار نیمسال، ۵ برابر سهم دانشجویان عادی خواهد بود.

🔹 نرخ غذای دانشجویان بین الملل در سنوات عادی ۲ برابر مبالغ فوق و در سنوات اضافه برابر قیمت تمام شده غذا خواهد بود.

🔹 نرخ غذای روز فروش در رستوران‌ اصلی در صورت وجود غذای مازاد به ترتیب غذاهای کم هزینه، متوسط هزینه و پرهزینه مبالغ ۱۰۰.۰۰۰، ۱۵۰.۰۰۰ و ۲۰۰.۰۰۰ ریال می باشد.

🔰 ساعات و محل توزیع غذا در وعده ناهار:

🔹 رستوران مرکزی دانشگاه: از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳:۳۰ (روزفروش از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۳:۴۵)
🔹خوابگاه خواهران: از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲:۰۰ (روز فروش از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۲:۱۵)
🔹خوابگاه برادران: از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۳:۰۰ (روز فروش از ساعت ۱۳:۰۰ تا ۱۳:۱۵)
🔹رستوران مکمل (بوفه دانشگاه): از ساعت ۱۱:۰۰ الی ۱۴:۰۰

🔰 ساعات و محل توزیع غذا در وعده شام و صبحانه:

🔹خوابگاه خواهران: از ساعت ۱۸:۰۰ تا ۱۹:۰۰ (روز فروش از ساعت ۱۹:۰۰ تا ۱۹:۱۵)
🔹خوابگاه برادران: از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۱:۰۰ (روزفروش از ساعت ۲۱:۰۰ تا ۲۱:۱۵)

✅ توزیع غذا فقط در بازه‌های زمانی مشخص شده امکان‌پذیر است و خارج از این زمانها سیستم تحویل غذا بسته می‌شود.

✅ رزرو و توزیع صبحانه: صبحانه رزروی در هر روز همراه با شام در همان روز جهت مصرف روز بعد توزیع میگردد. به عنوان مثال صبحانه‌ای که در روز یک‌شنبه رزرو شده است، همراه با شام یک‌شنبه جهت مصرف روز دوشنبه توزیع می‌شود. (به عبارتی روزی که صبحانه نیاز دارید بایستی برای روز قبل رزرو و همراه شام دریافت نمایید). لازم به توضیح است که صبحانه مصرفی در روز شنبه را باید برای روز چهارشنبه هفته قبل رزرو کنید. در وعده صبحانه چهارشنبه دو گزینه قابل رزرو می‌باشد: ۱ - گزینه ای که واژه (توزیع گرم) جلوی آن درج شده، صبح شنبه ساعت ۹ الی ۱۰ در سلف مرکزی دانشگاه توزیع می‌گردد. ۲ - گزینه ای که این واژه جلوی آن درج نشده، طبق برنامه اعلامی عصر چهارشنبه همزمان با شام توزیع می‌گردد.

✅ امکان رزرو یا حذف رزرو غذا در رستوران اصلی از ۱۵ روز قبل لغایت ۲ روز مانده به وعده غذایی وجود دارد.

✅ امکان رزرو یا حذف رزرو غذا در رستوران مکمل از ۱۵ روز قبل لغایت ۱ روز مانده به وعده غذایی وجود دارد.

✅ تحویل غذا صرفاً به شخص رزرو کننده و با ارائه کارت دانشجویی یا (ژتون فراموشی فقط در وعده ناهار) انجام می‌شود. لذا درصورت نداشتن کارت دانشجویی هرچه سریعتر به اداره حراست مراجعه فرمائید.

✅ در صورت رزرو غذا و عدم دریافت غذا بعد از سه مرتبه در هر وعده غذایی در طول یک نیمسال تحصیلی، از مرتبه‌های چهارم به بعد در صورت رزرو غذایی و عدم دریافت غذا، قیمت تمام شده آن غذا در پرتال دانشجو ثبت می‌گردد.

✅ دانشجویان می بایست جهت تحویل غذای وعده‌های شام و صبحانه ظرف شخصی با خود داشته باشد. بدیهی است تهیه ظرف یکبار مصرف برعهده شخص دانشجو می باشد.

مدیریت دانشجویی - اداره امور تغذیه

#تغذیه
🆔 @qut_std
🌐 https://eitaa.com/qut_std

اطلاعیه شماره یک اداره تغذیه دانشجویی - سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳

چهارشنبه بیست و یکم شهریور 1403 ساعت 9:55 ب ظ
اطلاعیه ثبت نام خوابگاه‌های دانشجویی – سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ (جدیدالورود)
اطلاعیه ثبت نام خوابگاه‌های دانشجویی – سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ (جدیدالورود)

ضمن تبریک و خیر مقدم به «دانشجویان کارشناسی ارشد جدیدالورود» به دانشگاه صنعتی قم، به اطلاع کلیه نو دانشجویان متقاضی خوابگاه می‌رساند برای ثبت نام در خوابگاه و انتخاب اتاق می‌بایست تا ساعت ۱۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۶ شهریور ماه ازطریق پرتال دانشجویی اقدام نمایید.

🔰مراحل ثبت نام و انتخاب اتاق:

1 - دریافت شماره دانشجویی و رمز عبور ورود به پرتال دانشجویی از اداره آموزش

2 - ورود به پرتال دانشجویی به آدرس https://erp.qut.ac.ir 3 - انتخاب گزینه امور خوابگاه‌ و سپس درخواست عضویت در خوابگاه و تکمیل، ثبت و ارسال فرم های مربوطه. بسیار مهم: دقت فرمایید که تمام فرم ها تا انتها تکمیل، ثبت و در نهایت با تایید گزینه «ارسال» ، درخواست شما به کارشناس خوابگاه ارسال گردد.

3- واریز مبلغ ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به عنوان پیش پرداخت (از طریق گزینه پرتال دانشجویی - امور خوابگاه‌ و سپس پرداخت الکترونیکی خوابگاه).

4 - تایید درخواست عضویت توسط کارشناس خوابگاه.

5- تخصیص اتاق توسط کارشناس خوابگاه.

📌بعد از تخصیص اتاق توسط کارشناس خوابگاه، شماره اتاق تخصیص داده شده در پرتال دانشجویی، بخش امور خوابگاه - کارنامه خوابگاه قابل مشاهده است.

6 - مراجعه حضوری به کارشناس خوابگاه برای دریافت کارت خوابگاهی همراه با دو قطعه عکس.

📌لازم به توضیح است دانشجویانی که به آنها اتاق تخصیص داده شده است ، جهت اسکان در روزهای تعطیل یا ساعات غیر اداری می‌توانند مستقیماً به خوابگاه مربوطه مراجعه نمایند و بعداً برای دریافت کارت دانشجویی به اداره خوابگاه ها مراجعه کنند.

🔰 هزینه خوابگاه برای یک ترم تحصیلی برای دانشجویان روزانه مبلغ ۲۸٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال و برای دانشجویان نوبت دوم، بین الملل، اتباع کنکوری، میهمانی، انتقالی، سنوات اضافه مبلغ ۴۸٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد.

🔰 پرداخت مبلغ پیش پرداخت ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال جهت تکمیل فرآیند ثبت نام و انتخاب اتاق الزامی است، الباقی می‌بایست تا قبل از امتحانات پایان ترم تسویه گردد.

🔰 پس از ثبت نام امکان انصراف وجود ندارد و دانشجو ملزم به پرداخت هزینه کامل خوابگاه می باشد.

🔰 تردد در خوابگاه صرفا با ارائه کارت خوابگاهی امکان پذیراست. لذا تمامی دانشجویان محترم قبل از حضور در خوابگاه، همراه با دو قطعه عکس به کارشناسان اداره خوابگاهها مراجعه و کارت خوابگاهی خود را دریافت نمایند.

🔰 لازم به ذکر است که خوابگاه‌های دانشجویی فاقد اینترنت می‌باشند.

🔰 تمامی دانشجویان ملزم به رعایت آیین نامه خوابگاه‌های دانشجویی می باشند و در صورت هر گونه تخلف مطابق آیین نامه انضباطی برخورد خواهد شد.

🔰 دانشجویان دختر متقاضی اسکان تک شب، می‌بایست به صورت حضوری به کارشناس خوابگاه مراجعه نموده و صرفا معرفی نامه دانشگاه صنعتی قم را اخذ و به سرپرستان خوابگاه فارابی تحویل نمایند. سرپرستان خوابگاه دانشگاه فارابی در خصوص موافقت و هزینه اسکان (هر شب سی و پنج هزار تومان) تصمیم گیرنده هستند. لازم به توضیح است که طبق قوانین دانشگاه فارابی، متقاضیان اسکان تک شب فقط مجوز سکونت یک شب در هفته را دارند.

🔰 دانشجویان پسر متقاضی اسکان تک شب (بعد از اتمام ثبت نام ورودی های جدید) در صورت وجود ظرفیت خالی پذیرش خواهند شد. هزینه هر شب اسکان برابر نود هزار تومان خواهد بود.

🔰 اولویت اسکان با متقاضیانی است که شهر سکونت آنها دارای بعد مسافت دورتری با دانشگاه صنعتی قم است.

🔰اتاق های خوابگاه دخترانه 6 تخته و خوابگاه پسرانه 8 تخته است.

🔰برای دریافت اخبار حوزه دانشجویی در کانال اطلاع رسانی معاونت دانشجویی عضو شوید. https://eitaa.com/qut_std

🔰 آدرس خوابگاه دخترانه: بلوار شهید خدا کرم، مجموعه خوابگاهی دانشکدگان فارابی. https://maps.app.goo.gl/pErd2khbhzfsho2r5?g_st=iw

🔰 آدرس خوابگاه پسرانه: میدان مفید، ابتدای بلوار شهید کریمی، مجموعه خوابگاهی دانشگاه مفید. https://maps.app.goo.gl/zqwVrqzifSMVjDgVA در صورت باز نشدن لینک، آن را مستقیماً در نوار آدرس مرورگر (گوگل کروم) کپی کنید.

🔰 کارشناس اداره خوابگاه برادران : آقای دارابی ۰۲۵۳۶۱۶۹۰۰۰ داخلی ۴۳۳ تلفن همراه ۰۹۳۹۶۷۰۶۳۹۳

🔰 کارشناس اداره خوابگاه خواهران : خانم دانشمندی ۰۲۵۳۶۱۶۹۰۰۰ داخلی ۴۳۲

مدیریت امور دانشجویی - اداره خوابگاه های دانشجویی

#خوابگاه
🆔@qut_std
🌐 https://eitaa.com/qut_std
اطلاعیه وام های دانشجویی نیمسال اول  1403-1402

جدول مبالغ و زمانبندی اعطای وامهای دانشجویی نیمسال اول 1403-1402 دانشگاه صنعتی قم

نوع وام

تعداد جمعیت/نوع وام/ مقاطع تحصیلی

حداکثر مبلغ

(میلیون تومان)

تاریخ شروع درخواست توسط دانشجو

تاریخ پایان درخواست توسط دانشجو

مدارک خاص هر نوع وام علاوه بر سند تعهد نامه محضری

توضیحات

ودیعه مسکن متآهلی

شهرهای با جمعیت 500 هزار نفر و کمتر

30

1402/08/01

1402/08/15

اسکن و الصاق تصویر عقد­نامه و اجاره­نامه با کدرهگیری در سامانه خدمات یکپارچه صندوق­رفاه

اجاره نامه بایستی از لحاظ مکانی در شهر محل تحصیل یا محل سکونت دانشجو باشد.

شهرهای با جمعیت  بیش از500 هزار نفر

50

کلان شهر تهران

70

ضروری

ازدواج

7

1402/08/01

1402/08/15

اسکن و الصاق تصویر عقد­نامه در سامانه خدمات یکپارچه صندوق­رفاه (حداکثر تا 18 ماه پس از تاریخ عقد قابل ثبت درخواست خواهد بود)

برای دانشجوی مجردی که در طول تحصیل برای اولین بار ازدواج می­نماید.

تولد فرزند

اسکن و الصاق تصویر شناسنامه فرزند در سامانه خدمات یکپارچه صندوق رفاه

به ازای هر فرزند (حداکثر تا 9 ماه بعد از تولد فرزند)

1-خرید اقلام کمک آموزشی (لپ تاپ، موبایل، قلم نوری و ...)

2- دانشجویان حادثه دیده در سوانح و تصادفات (جرحی)

3- دانشجو و یا یکی از اعضاء تحت تکفل وی که مبتلا به بیماریهای خاص و پر هزینه است.

4-دانشجویان توان خواه

5-حوادث و بلایای طبیعی (دانشجویان حادثه دیده از بلایای طبیعی)

6-فوت پدر، مادر، همسر یا فرزند دانشجو

7

اسکن و الصاق تصویر فاکتور خرید به نام دانشجو با مهر فروشگاه، شماره و تاریخ خرید

مهلت ارائه مستندات، اسناد مالی و پزشکی و ... و اعتبار آن برای دریافت این رویداد حداکثر تا 9 ماه پس از وقوع این رویدادها میسر بوده و صرفا در دوره اشتغال به تحصیل دانشجو قابل قبول می باشد.

ارائه مستندات هر یک از این رویدادها طبق ماده 4، آیین نامه پرداخت و بازپرداخت وامهای دانشجویی

تحصیلی

کاردانی، کارشناسی (پیوسته و نا پیوسته)

3

1402/08/16 1402/08/30
-اسکن و الصاق کارنامه برای تمامی انواع وام­های تحصیلی الزامی است
- اسکن و الصاق عقدنامه در سامانه یکپارچه برای دانشجویان متآهل متقاضی وام تحصیلی نیز الزامی است.
- اسکن و الصاق نامه تایید معاونت دانشجویی مبنی بر سکونت در خوابگاههای غیر دولتی و انتخاب گزینه ویژگی خاص در هنگام ثبت درخواست در سامانه خدمات یکپارچه، برای دانشجویان مجرد ساکن این خوابگاهها جهت دریافت وام تحصیلی به مقدار 50% بیشتر از سایر دانشجویان نیز الزامی است.
کارشناسی ارشد (پیوسته و نا پیوسته)، دکترای حرفه­ای
5
دکتری تخصصی (پیوسته و ناپیوسته)، دکتری مستقیم و دستیاری
7
 

مراحل ثبت درخواست وام و تشکیل پرونده (ویژه دانشجویانی که برای اولین بار تصمیم به اخذ وام دارند)  :

الف:  ثبت نام و ایجاد مقطع جدید در سامانه­ ي خدمات یکپارچه صندوق­ رفاه دانشجویان به آدرس www.swf.ir/fa

(نحوه ورود به سامانه، آیین ­نامه پرداخت و بازپرداخت وامهای دانشجویی در سامانه فوق قابل ملاحظه می باشد.)

ب: الصاق مدارک مربوط به سند تعهد محضری به همراه الصاق مدارک استخدامی ضامن یا ضامنین

ج:  ثبت شماره حساب و شماره شبای بانک تجارت (به نام دانشجو)

د:  تحویل اصل سند تعهدنامه محضری بعلاوه مدارک ضامن یا ضامنین به اداره رفاه دانشگاه

ه: ثبت درخواست وام در سامانه فوق توسط دانشجو به انضمام الصاق مدارک مربوط به هر نوع وام (بعنوام مثال: برای ثبت وام ضروری ازدواج الصاق تصویر عقد نامه، برای ثبت وام تحصیلی الصاق کارنامه و نامه سکونت در خوابگاه غیردولتی، برای وام ودیعه مسکن متآهلی الصاق عقدنامه و اجاره نامه الزامی است.)  

و: تأیید درخواست وام توسط اداره رفاه درصورت صحت مدارك و تأمین اعتبار­­، قابل بررسی می­باشد.

اقدامات دانشجویان ورودي جدید که داراي پرونده وام در سامانه جامع صندوق­رفاه در مقاطع قبلی می­باشند:

الف: پس از ورود به پرتال دانشجویی از طریق سامانه خدمات یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان نسبت به ایجاد مقطع جدید اقدام نمایند.

ب:  در صورتی که در مقطع تحصیلی قبلی دفترچه قسط براي وامهاي اخذ شده در مقطع قبل صادر شده باشد­، وارد بخش اطلاعات دانشجو شده مقطع تحصیلی جدید را ایجاد و درخواست وام را ثبت می­نمایند.

ج: سند ضمانت مقطع قبلی درصورتیکه مربوط به سالهای قبل از سال 99 باشد قابل قبول در مقطع جدید نبوده و نیاز به تنظیم سند تعهد محضری جدید (طبق فرمت مشخص فعلی) می باشد.

د: تماس با اداره رفاه دانشگاه جهت پیگیري تایید ثبت درخواست وام در مقطع جدید (ضروریست مدارك ضمانت و کفایت ضامنین توسط کارشناس مربوطه بررسی و تأیید شود)

مدارك لازم جهت ارائه به اداره رفاه دانشگاه به منظور تشکیل پرونده وام دانشجویی:

الف ارائه اصل سند تعهدنامه دانشجویی، ثبت شده در یکی از دفاتر محضر اسناد رسمی کشور

شرایط شغلی ضامن یا ضامنین: کارمندان رسمی یا پیمانی دولت، کارمندان قردادی دولت با 5 سال سابقه و داشتن کد شناسه کارمندی و بازنشستگان (جهت آگاهی از شرایط و مدارك ضمامن یا ضامنین به ماده 11 و 12 آیین نامه پرداخت و بازپرداخت وامهاي دانشجویی مراجعه فرمایید.)

ب: ارائه شماره حساب و کد شبا بانک تجارت به نام دانشجوي متقاضی اخذ وام دانشجویی (ویژه دانشجویان روزانه)

 جارائه گواهی کسر از حقوق خطاب به « صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» به مبلغ 120 میلیون تومان صرفاً برای دانشجویانی که مجموع وامهای دریافتی آنها بیش از 120 میلیون تومان می­گردد.

د:  تصویر آخرین حکم استخدامی ضامن یا ضامنین

تذکر : لازم است سند تعهد­نامه دانشجویی مطابق با پیش ­نویس اعلام شده از سوي صندوق رفاه در یکی از دفاتر اسناد رسمی به طور دقیق و خوانا تنظیم شود و به ثبت برسد. بدیهی است در صورت عدم مطابقت سند تعهد ارایه شده با مفاد سند اعلام شده می بایست براي دریافت وام­، سند تعهد محضري مجدد تنظیم گردد.

پیشنهاد می­شود دانشجویان محترم طی تماس با دانشگاه شرایط شغلی ضامن یا ضامنین را با کارشناس مربوطه مطرح و درصورت تأیید، جهت تنظیم سند ضمانت اقدام نمایند.

تذکر: متعهدله این سند صرفاً صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوري بوده و مشخصات آن قابل تغییر نیست.

تذکر:  آیین نامه­ ي مربوطه و جدول مبالغ وامها و سایر اطلاعات از قسمت رفاه دانشجویی در صفحه اصلی وب سایت دانشگاه و سامانه خدمات یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان قابل دریافت می باشد.

تماس با اداره رفاه دانشگاه (خانم سوهانیان) : 02536169411

اطلاعیه وام های دانشجویی نیمسال اول 1403-1402

دوشنبه یکم آبان 1402 ساعت 12:2 ق ظ
نتایج انتخابات شورای صنفی
اعلام نتایج انتخابات نهمین دوره شوراهای صنفی - رفاهی دانشجویان
با تشکر از شرکت دانشجوبان فرهیخته در انتخابات شوراهای صنفی - رفاهی، نتایج نهایی پس از شمارش آرای اخذ شده به تفکیک واحد ها به شرح زیر می باشد:

اعضای اصلی دانشگاه:
104 زهره آقایی جوکی بیژن
114 سجاد کدخدازاده
113 میلاد فیضی
107 میلاد رسولی
102 حسام اسماعیلی

اعضای علی البدل دانشگاه:
111 ساینا فروغیان
110 علی عباسی

اعضای اصلی خوابگاه برادران:
201 امیر حسین پور مختاری
207 پارسا نوری
202 امیر حسین توکل

اعضای علی البدل خوابگاه برادران:
204 محمد رضا عرب مقصودی
205 امیر محمد فتحعلی پور

اعضای اصلی خوابگاه خواهران:
301 زهرا الیاسی
303 عارفه حسنی گیو
305 نرگس رجبی

اعضای علی البدل خوابگاه خواهران:
302 مائده برخ
304 زهرا خدا مرادی

ماده 26 - حداکثر یک هفته پس ار تایید صحت برگزاری انتخابات، اعضای منتخب (هر واحد بصورت مستقل) باید تشکیل جلسه داده و از میان خود یک نفر را به عنوان دبیر شورای واحد انتخاب و به معاون دانشجویی معرفی نمایند.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی قم ️@qutnews

نتایج انتخابات شورای صنفی

چهارشنبه هفدهم خرداد 1402 ساعت 2:18 ب ظ
اطلاعیه انتخابات شورای صنفی
آخرین مهلت اعتراض به نتایج بررسی صلاحیت‌ها، سه شنبه 1402/03/02 می‌باشد.

زمان تبلیغات داوطلبان از ساعت 09:00 شنبه 1402/03/06اغاز و ساعت 21:00 دوشنبه 1402/03/08پایان می‌یابد.

فرایند رای گیری انتخابات الکترونیکی (سامانهLMS) از ساعت 09:00 سه شنبه 1402/03/09شروع و در ساعت 17:00 همین روز (سه‌شنبه 1402/03/09) خاتمه می‌یابد.

ماده 14 آیین نامه شیوه نامه اجرایی شوراهای صنفی - رفاهی: داوطلبان و طرفداران آنان، به هیچ وجه مجاز به تبلیغ علیه داوطلبان دیگر نبوده و تنها می‌توانند شایستگیهای خود یا داوطلب مورد نظر را مطرح نمایند و هرگونه هتک حرمت و حیثیت داوطلبان ممنوع بوده و با متخلفان طبق مقررات رفتار خواهد شد.

مدیریت امور دانشجویی

اطلاعیه انتخابات شورای صنفی

چهارشنبه سوم خرداد 1402 ساعت 11:51 ق ظ
اطلاعیه  وام دانشجویی نیمسال دوم 1402-1401 دانشگاه صنعتی قم

آغاز ثبت‌نام وام‌های دانشجویی
نیمسال دوم 1402-1401 صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم

* شرایط دانشجویان متقاضی وام :

1- مطالعه دقیق آیین نامه پرداخت و بازپرداخت وام های دانشجویی توصیه می گردد. 

2- به دانشجوی دوره های روزانه که شاغل به کار و بورسیه هستند؛ به هیچ عنوان وام تعلق نمی گیرد.

3- به دانشجویان نوبت دوم و دوره های مجازی فقط وام شهریه تعلق گرفته و بعنوان قسمتی از شهریه ایشان به حساب دانشگاه ، واریز می گردد.

4- دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری جهت ثبت نام وام، نباید از مقاطع قبلی اقساط معوق و جریمه دیرکرد داشته باشند.

5- ثبت نام در سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان (ثبت نام در سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان)

6- مطالعه کامل شرایط عمومی و آموزشی (داده نما شرایط عمومی و آموزشی)

* مدارک مورد نیاز برای دانشجویانی که اولین بار متقاضی وام های دانشجویی هستند:

۱- سند تعهدنامه دانشجویی؛ مطالعه شرایط ضمانت و تعداد ضامنین و سند تعهد دانشجویی 

2- ارائه تصویر جدیدترین حکم کارگزینی ضامن؛ برای دانشجویی که ضامن شان شاغل می باشد.

3- گواهی کسر از حقوق برای ضامن بازنشسته و مستمری بگیر (عنوان کسر از حقوق خطاب به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم)

4- ارائه شماره حساب تجارت به نام دانشجو (کد شعبه، شماره حساب و شماره شبا...) برای دانشجویان دوره های روزانه

5- در صورت استفاده از وام‌های ضروری و یا متاهلی؛ می‌بایست مستندات و مدارک خویش، از جمله تصویر فاکتور خرید، تصاویر مدارک تأهل، تصویر اجاره‌نامه دانشجویان متاهل، و تصاویر مستندات دیگر وام‌های ضروری با (فرمت JPEG و رزولیشن کمتر از 2000 کیلو بایت) در سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان بارگذاری نمایید.

* تحویل حضوری مدارک وام به اداره رفاه دانشگاه :

اصل سند تعهد محضری، اصل گواهی کسر از حقوق ضامنین بازنشسته، تصویر آخرین حکم کارگزینی ضامن می‌بایست به اداره رفاه دانشگاه صنعتی قم تحویل گردد.

لینک آیین­نامه، راهنمای ثبت نام و بارگذاری سند تعهد در سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان، داده نمای شرایط ضمانت، داده نمای سند تعهد نامه دانشجویی و فرم خام سند تعهدنامه :                   

    https://www.qut.ac.ir/fa/studentsdepartment/student_welfare

 

* جدول نوع، مبالغ و زمان‌بندی ثبت‌نام وام‌های دانشجویی نیمسال دوم سال تحصیلی 1402-1401                                                                                                                                                                                                                          

                  

* زمانبندی ثبت نام وام های ودیعه مسکن متاهلی و وام های ضروری متعاقباً از اعلام خواهد گردید.

آدرس سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم :

https://refah.swf.ir

 

اداره رفاه دانشگاه صنعتی قم

اطلاعیه وام دانشجویی نیمسال دوم 1402-1401 دانشگاه صنعتی قم

سه شنبه بیست و ششم مهر 1401 ساعت 9:19 ق ظ
اطلاعيه ثبت نام خوابگاه 1401

اطلاعیه ثبت نام خوابگاه‌های دانشجویی در نیمسال تحصیلی 14011

به اطلاع کلیه متقاضیان اسکان در خوابگاه های دانشجویی می‌رساند: از تاریخ  30/06/1401 لغایت 07/07/1401 می توانند با مراجعه به پرتال دانشجویی خود قسمت امور خوابگاه ها پس از واریز مبلغ علی الحساب شهریه، اتاق مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

دانشجویان ورودی 1401 و یا کسانی که قبلا  هیچ گاه در خوابگاه سکونت نداشته اند می بایست در ابتدا فرم عضویت در خوابگاه را از طریق پرتال خود تکمیل و ارسال نمایند.

ورودی های  1401 جهت انتخاب اتاق می‌توانند به کارشناسان امور خوابگاه ها نیز مراجعه فرمایند.
نکته مهم: مبلغ تعریف شده  هزینه اسکان ( 000/000/10 ریال) به صورت علی الحساب می باشد و دانشجویان می بایست مابقی شهریه را بصورت قسطی تا قبل از پایان ترم جاری تسویه نمایند.

شهریه کل اسکان در یک ترم برای دانشجویان (برادران)روزانه  000/000/35 ریال و  برای دانشجویان شبانه 000/000/47 ریال می باشد.

نکته مهم: عدم انتخاب اتاق در بازه زمانی یاد شده به منزله عدم نیاز دانشجو به خوابگاه دانشجویی تلقی خواهد شد و اداره امور خوابگاه ها تعهدی در قبال اسکان دانشجویان، نخواهد داشت.

اداره امور خوابگاه ها

 

اطلاعيه ثبت نام خوابگاه 1401

سه شنبه بیست و نهم شهریور 1401 ساعت 2:36 ب ظ
اطلاعیه کار دانشجویی 2-1400

قابل توجه دانشجویانی که در نیم سال تحصیلی 14002کار دانشجویی داشته اند:

بدین وسیله به اطلاع  کلیه دانشجویانی که در نیم سال تحصیلی 14002 همیار دانشجویی (کار دانشجویی) داشته اند می رساند، زمان تکمیل  و ارسال فرم شماره 2 (گزارش عملکرد کار دانشجویی) از طریق پورتال دانشجویی از تاریخ 28/03/1401 تا تاریخ 22/04/1401 میباشد؛ لذا ضروریست فرم مذکور نهایتا تا تاریخ قید شده تکمیل و ارسال شود. لازم به ذکر است فرم های ارسالی بعد از زمان مقرر، مورد رسیدگی قرار نمی گیرد و مسئولیت عدم پرداخت هزینه های مربوطه بر عهده ی دانشجو می باشد.

 

امور دانشجویی

اطلاعیه کار دانشجویی 2-1400

چهارشنبه بیست و پنجم خرداد 1401 ساعت 9:29 ق ظ
شصتمین سال جایزه بنیاد البرز ویژه نخبگان

با عنایت به برگزاری شصتمین سال جایزه بنیاد البرز، متقاضیان می‌توانند مطابق دستورالعمل پیوست تا 15 اسفند ماه سال جاری نسبت به ثبت‌نام و ارسال مدارک از طریق اطلاعات درج شده در پوستر مربوطه، اقدام نمایند. شماره تماس آقای خادم در بنیاد البرز جهت پاسخگویی به سوالات احتمالی متقاضیان: 09168881962

دستورالعمل شرکت در جشنواره

شصتمین سال جایزه بنیاد البرز ویژه نخبگان

یکشنبه یکم اسفند 1400 ساعت 7:58 ق ظ
قابل توجه دانشجویان متقاضی کار دانشجویی در نیم سال تحصیلی 14001

قابل توجه دانشجویان متقاضی کار دانشجویی در نیم سال تحصیلی 14001:

بدین وسیله به اطلاع  کلیه دانشجویانی که در نیم سال تحصیلی 14002 متقاضی همیار دانشجویی (کار دانشجویی) هستند می رساند، زمان تکمیل  و ارسال فرم شماره 1 (درخواست و اعلام نیاز کار دانشجویی) از طریق پورتال دانشجویی تا تاریخ 18/12/1400 میباشد؛ لذا ضروریست فرم مذکور نهایتا تا تاریخ قید شده ارسال شود. لازم به ذکر است فرم های ارسالی بعد از زمان مقرر، مورد رسیدگی قرار نمی گیرد و مسئولیت عدم پرداخت هزینه های مربوطه بر عهده ی دانشجو می باشد. همچنین فرم شماره 2(گزارش عملکرد همیار دانشجویی) نیز در پایان ترم جاری تکمیل و ارسال گردد.

امور دانشجویی

 

اطلاعیه شماره یک وام دانشجویی نیم سال دوم 1400-1401

اطلاعیه شماره 1 وام دانشجویی نیمسال دوم 1401-1400 دانشگاه صنعتی قم

زمان ثبت نام وام و تحویل مدارک به اداره تسهیلات در دانشگاه از 1400/11/04 الی 1401/02/21

  لینک اطلاعات کامل وامهای دانشجویان روزانه        

   لینک اطلاعات کامل وامهای دانشجویان شهریه پرداز

مراحل ثبت درخواست وام و تشکیل پرونده  :

  • ورود به پورتال دانشجویی از طریق آدرس bp.swf.ir
  • اقدامات دانشجویان ورودي سال تحصیلی 1400 و دانشجویان ورودي سالهاي گذشته که براي اولین بار تقاضاي وام دارند:

الف:  ثبت نام اولیه در سامانه ي صندوق رفاه و اقدام براي تهیه و ارسال مدارك تشکیل پرونده (طبق بند 5) به اداره تسهیلات دانشگاه

ب: درصورت صحت و تکمیل مدارك ، ثبت نام دانشجو توسط دانشگاه تایید شده و دانشجو میتواند با ورود مجدد به پورتال دانشجویی و ثبت کلمه کاربري و رمز عبور(کدملی)، درخواست وام خود را ثبت نماید.

  • دانشجویان ورودي جدید که داراي پرونده وام در سامانه جامع صندوق رفاه در مقاطع قبلی می باشند:

الف : پس از ورود به پرتال دانشجویی نسبت به ایجاد مقطع جدید اقدام نموده و اصطلاحاً در سایت صندوق ثبت نام نمایند.

ب: در صورتی که در مقطع تحصیلی قبلی دفترچه اقساط براي وامهاي اخذ شده در مقطع قبل صادر شده باشد ، وارد بخش اطلاعات دانشجو شده مقطع تحصیلی جدید را ایجاد می نمایند.

ج: تماس با اداره رفاه دانشگاه جهت پیگیري تایید ثبت نام و ایجاد دسترسی براي ثبت درخواست وام در مقطع جدید (ضروریست مدارك ضمانت و کفایت ضامنین توسط کارشناس مربوطه بررسی و تأیید شود)

  • دانشجویان داراي پرونده در سامانه جامع صندوق رفاه در مقطع تحصیلی فعلی درصورت تکمیل مدارك و کفایت ضامنین می توانند با ورود به پورتال دانشجویی نسبت به ثبت درخواست وام ، اقدام نمایند.
  • مدارك لازم جهت ارائه به اداره رفاه دانشگاه به منظور تشکیل پرونده وام دانشجویی :

الف: ارائه اصل سند تعهدنامه دانشجویی (سند ضمانت)، ثبت شده در یکی از دفاتر محضر اسناد رسمی کشور (جهت آگاهی از شرایط و مدارك ضمامن یا ضامنین به ماده 11 و 12 آیین نامه پرداخت و بازپرداخت وامهاي دانشجویی و یا توضیحات بخش اداره رفاه در صفحه اول وبسایت دانشگاه مراجعه فرمایید.)

ب: ارائه گواهی کسر از حقوق خطاب به « صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» به مبلغ 300000000 ریال (جهت اخذ وام تا سقف 30 میلیون تومان) و مبلغ 600000000 ریال ( جهت اخذ وام بیش از 30 میلیون تومان)

تذکر: به دلیل تداوم وضعیت شیوع بیماري کرونا و براي مساعدت با دانشجویان، ارائه گواهی کسر از حقوق ضامنین در نیمسال جاري الزامی نیست.

ج: تصویر آخرین حکم استخدامی ضامن یا ضامنین

د:   ارائه شماره حساب بانک تجارت به نام دانشجوي متقاضی اخذ وام دانشجویی (ویژه دانشجویان روزانه)

ه:  ارائه مدارك و مستندات خاص هر یک از وامهاي انتخابی

تذکر : لازم است سند تعهد نامه دانشجویی مطابق با پیش نویس اعلام شده از سوي صندوق رفاه در یکی از دفاتر اسناد رسمی به طور دقیق و خوانا تنظیم شود و به ثبت برسد. بدیهی است درصورت عدم مطابقت سند   تعهد ارایه شده با مفاد سند اعلام شده می بایست براي دریافت وام ، سند تعهد محضري مجدد تنظیم گردد . پیشنهاد می شود دانشجویان محترم طی تماس با دانشگاه شرایط شغلی ضامن یا ضامنین را با کارشناس مربوطه   مطرح و درصورت تأیید، جهت تنظیم سند و اخذ گواهی کسر از حقوق اقدام نمایند.

تذکر: متعهدله این سند صرفاً صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوري بوده و مشخصات آن قابل تغییر نیست.

تذکر: آیین نامه ي مربوطه و جدول مبالغ وامها و سایر اطلاعات از قسمت اداره رفاه در صفحه اول وب سایت دانشگاه قابل دریافت می باشد.

  • سری اول درخواستهای وام در نیمه دوم اسفندماه سال جاری به صندوق‌رفاه ارسال خواهد شد و درخواستهای پس از آن در سال 1401 به صندوق ارسال می شود.

شماره تماس اداره رفاه دانشگاه: 3-02536641601 داخلی 170                                                                                                                                                  

 

 

جدول نوع، مبلغ و زمانبندی اعطای وامهای دانشجویی در نیمسال دوم 1401-1400

ردیف

نوع وام

مقاطع تحصیلی

مبلغ وام (به ریال)

پایان زمان تشکیل پرونده و ثبت درخواست

دانشجویان واجد شرایط برحسب نوع وام

ملاحظات

 

1

تحصیلی

همه مقاطع تحصیلی به جز دکتری

مجرد 19500000

متأهل 39000000

 

 

1401/02/21

 

دانشجوی روزانه دانشگاه های دولتی، مراکز وابسته به دستگاه های اجرایی و آموزشکده های فنی و حرفه ای

* به دانشجوی متأهل با ارائه سند تأهل به میزان دو برایر دانشجوی مجرد وام تعلق می گیرد.

 

2

 

 

 

شهریه از منابع صندوق و بانک قرض الحسنه مهر ایران

کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و ناپیوسته

13000000

 

 

 

 

 

 

 

1401/02/21

 

 

 

 

وام شهریه صندوق رفاه:

الف: دانشجوی نوبت دوم دانشگاههای دولتی، مراکز وابسته به دستگاههای اجرایی و آموزشکده های فنی و حرفه ای

ب: دانشجویان دانشگاههای پیام نور، جامع علمی کاربردی، آزاد اسلامی و موسسات غیر دولتی – غیر انتفاعی

 

*دانشجو می تواند در هر نیمسال منحصرا از یک رویداد استفاده نماید.

 *وام شهریه به شماره حساب دانشگاه بابت تأمین بخشی از بدهی شهریه دانشجوی متقاضی واریز و به عنوان بدهی وی در پرونده دانشجو ثبت می گردد.

*دانشجویان ورودی جدید دانشگاههای دولتی صرفاً می توانند از وام شهریه صندوق بهره مند گردند.

* وام مازاد شهریه دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی صرفاً به دانشجویان آن دو نهاد (درصورت عدم اشتغال به کار) به شرح ذیل تعلق می گیرد:

1. برای ثبت وام مذکور نیازی به ارائه سند تعهد توسط دانشجو نبوده و نهادهای حمایتی ضمانت پرداخت وام را بر عهده دارند.

2. دانشجویان تحت پوشش واجد شرایط در ابتدای هر نیمسال از سوی نهادهای حمایتی معرفی می شوند و ثبت درخواست وام مازاد شهریه دانشجویان تحت پوشش، توسط دانشجو و صرفاً از طریق پورتال دانشجویی صندوق رفاه امکانپذیر می باشد.

3. به دلیل پرداخت کل مازاد شهریه دانشجو در قالب این وام، دانشجویان معرفی شده امکان استفاده از وام شهریه صندوق و بانک را ندارند

 

کارشناسی ارشد پیوسته و ناپیوسته، دکترای حرفه ای و دکترای پیوسته

 

26000000

 

 

 

 

 

دکترای تخصصی ناپیوسته

 

 

 

 

65000000

 

شهریه بانک:

دانشجوی دانشگاههای جامع علمی کاربردی، آزاد اسلامی و موسسات غیر دولتی - غیرانتفاعی

 

*دانشجویانی که در نیمسال های گذشته از وام شهریه بانک بهره مند شده اند، در صورت تمایل می توانند از یکی از وامهای شهریه صندوق و یا بانک استفاده نمایند

*دانشجویانی که در نیمسال های گذشته از وام شهریه صندوق بهره مند شده اند، امکان استفاده از وام بانک مهر را ندارند.

 

3

(ودیعه) مسکن متأهلی

همه مقاطع (یکبار پرداخت در طول هر مقطع)

تهران 325000000

1401/02/21

 

دانشجوی روزانه دانشگاه های دولتی، مراکز وابسته به دستگاه های اجرایی و آموزشکده های فنی و حرفه ای

*دانشجو می بایست متآهل، فاقد خوابگاه و دارای سند تعهد و اجاره نامه (دارای کد رهگیری) باشد.

*به آخرین نیمسال تحصیلی مجاز، وام مسکن تعلق نمی گیرد.

*در صورتیکه زوجین دانشجو باشند، فقط یکی از آنها می تواند از وام مسکن بهره مند گردد.

 

کلان شهرها 260000000

 

سایر شهرها 195000000

 

4

ضروری

شرایط، ضوابط و مبالغ این وام تا قبل از آغاز فرآیند ثبت نام این وام (1401/01/27) اطلاع رسانی خواهد شد.

 

5

ویژه دکتری از منابع صندوق

شرایط، ضوابط و مبالغ این وام تا قبل از آغاز فرآیند ثبت نام این وام (1401/01/27) اطلاع رسانی خواهد شد.

 

ویژه دکتری از منابع بانک توسعه تعاون

 

مسئول اداره رفاه: خانم سوهانیان       شماره تماس: 3-02536641601 داخلی 170                                                                                    با احترام- اداره رفاه دانشگاه صنعتی قم

اطلاعیه شماره یک وام دانشجویی نیم سال دوم 1400-1401

چهارشنبه ششم بهمن 1400 ساعت 9:28 ق ظ
جشنواره دانشجوی نمونه سال 1400 برگزار می شود

رئیس سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: جشنواره دانشجوی نمونه برگزار می شود/ آغاز ثبت نام از 20 لغایت 30 آذرماه

دکتر هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به اینکه بیست و نه و سی‌ امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه در سال جاری برگزار می شود گفت: دانشجویان متقاضی می توانند از 20 الی 30 آذرماه در سامانه سجاد ثبت نام کنند.

رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به اینکه همانند سال های گذشته کلیه مراحل ثبت نام و مرحله داوری دانشگاهی و داوری مرحله کشوری در سامانه الکترونیکی انجام می‌پذیرد، گفت: فرایند داوری جشنواره دانشجوی نمونه در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار می شود؛ نخست دانشجویان در سطح دانشگاه به رقابت می پردازند و آن دسته از دانشجویانی که برترین امتیازات را بر اساس آیین نامه و صرف نظر از حد نصاب‌‌های آن کسب نموده‌اند به عنوان برگزیدگان مورد تقدیر دانشگاه  مربوطه قرار می گیرند و آن تعداد از متقاضیان که شرایط معرفی به مرحله دوم را کسب نموده اند به دبیرخانه مرکزی معرفی می شوند.

وی در خصوص تغییرات این دوره از جشنواره نسبت به سال گذشته گفت: در جشنواره امسال، برای اولین بار برگزیدگان دانشجویان بین المللی شاغل به تحصیل در ایران نیز معرفی می شوند و امکان شرکت دانشجویانی که بعد از فراخوان سال ۹۸ فارغ التحصیل شده اند و دانشجویانی که دارای مرخصی تحصیلی بدون احتساب سنوات در دوران کرونا هستند، وجود دارد همچنین اختصاص۳ امتیاز به صورت افزوده در بخش فرهنگی، ویژه فعالیت های داوطلبانه در زمان کرونا از ویژگی‌های این دوره از جشنواره نسبت به دوره های گذشته است.

بر اساس این گزارش، کلیه دانشجویان متقاضی دانشگاههای دولتی، غیر انتفاعی و پژوهشگاه‌های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همچنین دانشگاه‌های‌، پیام‌نور، دانشگاه آزاد‌اسلامی و فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به سایت www.portal.saorg.ir پس از ثبت‌نام در سامانه نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام نمایند.

 

اموردانشجویی دانشگاه صنعتی قم

جشنواره دانشجوی نمونه سال 1400 برگزار می شود

دوشنبه بیست و دوم آذر 1400 ساعت 8:26 ق ظ
اطلاعیه شماره 3 وامهای دانشجویی دانشگاه صنعتی قم

عنوان: اطلاعیه شماره 3 وامهای دانشجویی دانشگاه صنعتی قم

متن : مهلت ثبت نام وامهای دانشجویی نیمسال اول 1401-1400 تا 30 آذرماه تمدید شد.
مقتضی است دانشجویان محترم ضمن مطالعه فرآیند درخواست وام بر اساس اطلاعیه قبلی اداره رفاه اقدام نموده و جهت اخذ فرم تعهد نامه محضری، آیین نامه پرداخت و بازپرداخت وامها و اطلاع از پاسخ سوالات متداول به قسمت اداره رفاه در وبسایت دانشگاه مراجعه نمایند.

 

صفحه 1 از 15 | از رکورد 1 تا 15 | از مجموع : 224
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود