امروز : دوشنبه پنجم آذر 1403
اخبار

اخبار


اخبار امور آموزشی

چهارشنبه دوازدهم بهمن 1401 ساعت 10:18 ق ظ - توسط : معاونت آموزشی


برنامه زمان بندی انتخاب واحد دانشگاه صنعتی قم
تقویم سال 1402 و 1403

شروع ترم 14021 (شروع کلاس ها) : 1402/07/1 پایان ترم 14021 (پایان کلاس ها) : 1402/10/21

زمان انتخاب واحد ترم 14021 : از 1402/06/18 تا 1402/06/21

زمان حذف و اضافه ترم 14021 : از 1402/07/16 تا 1402/07/18

حذف اضطراری ترم 14021: از 1402/09/18 تا 1402/09/23

برگزاری امتحانات پایان ترم 14021 : از 1402/10/25 تا 1402/11/9

انتخاب واحد نیمسال 14021
ورودی 99 به قبل روز شنبه  مورخ 1402/6/18 از ساعت 8 الی 23 کلیه مقاطع
ورودی 1400  روز یکشنبه مورخ 1402/6/19 از ساعت 8 الی 23
ورودی 1401 روز دوشنبه مورخ 1402/6/20 از ساعت 8 الی 23
کلیه ورودی ها روز سه شنبه مورخ 1402/6/21 از ساعت 8 الی 23
حذف و اضافه نیمسال 14021
ورودی 99 به قبل روز یکشنبه مورخ 1402/7/16 از ساعت 8 الی 23 کلیه مقاطع
ورودی 1400  روز دوشنبه مورخ 1402/7/17 از ساعت 8 الی 23
ورودی 1401 روز سه شنبه مورخ 1402/7/18 از ساعت 8 الی 23
RSS
تذکرات مهم جهت برگزاری امتحانات
دانشجویان گرامی با امید به سپری نمودن ترمی توام با موفقت در فراگیری علم و دانش و آرزوی برگزاری امتحانات پایان ترم با صحت و سلامت و موفقیت شما عزیزان ، نکات ذیل را جهت کمک به برگزاری مطلوب امتحانات مد نظر داشته باشد
1-نیم ساعت قبل از شروع امتحان در دانشگاه حضور داشته باشید و شماره صندلی و سالن امتحان خود را مشخص نمایید.
2 - با توجه به برگزاری امتحانات بر اساس شماره صندلی، لازم است دانشجویان مطابق شماره صندلی های اعلام شده در محل مربوط به خود مستقر شوند.                                                                                            
3- همراه داشتن کارت دانشجویی و کارت ورود به جلسه امتحان الزامی می باشد.( کارت ورود به جلسه از طریق پرتال قابل پرینت می باشد.)        
4- اگر دانشجویی به هر دلیلی امتحان هم زمان داشته باشد، لازم است جهت هماهنگی نیم ساعت قبل از شروع امتحان به مسئول امتحانات مراجعه نمایند.
5- از آوردن تلفن همراه درجلسه امتحان خوداری نمایید مشاهده تلفن همراه حتی به صورت خاموش در زمان برگزاری امتحان تخلف محسوب شده و مطابق آیین نامه برخورد خواهد شد. (جهت مدیریت زمان ساعت مچی استفاده نمایید.)   6-همراه داشتن هرگونه جزوه ، یادشت ،زیردستی، ماشین حساب قابل برنامه ریزی، تلفن همراه، کاغذ، چرک نویس و ... (به جز موارد مشخص شده توسط استاد مربوطه در برگه سوال) ممنوع می باشد و دانشجویان می توانند وسایل خود را قبل از ورود به جلسه به بخش امانات امتحانات تحویل نمایند.                                    
7- پاسخنامه بدون امضای دانشجو، مهر امتحانات و امضای مراقبین بدون اعتبار می باشد، بنابراین دانشجویان دقت نمایند برگه پاسخنامه آن ها مهر و امضاء شود.تحویل برگه سوالات و پاسخنامه به مسئولین سالن امتحانات الزامی بوده و عواقب عدم تحویل برعهده دانشجو می باشد.                                                                    
7- به همراه داشتن ماشین حساب در صورت نیاز برای هر دانشجو در زمان برگزاری امتحانات ضروری بوده و دانشجویان مجاز به جا به جا کردن ماشین حساب در زمان امتحان نمی باشند.                                             
9- تحت هیچ شرایطی دانشجویان اجازه برهم زدن نظم جلسه (جا به جایی صندلی ها و...) را ندارند و درصورت مشاهده تخلف مطابق مقررات برخورد خواهد شد.                                                                          
                                                                                                                                                   اداره آموزش

تذکرات مهم جهت برگزاری امتحانات

چهارشنبه شانزدهم دی 1394 ساعت 2:16 ب ظ
اطلاعیه تکمیل پرسشنامه ارزشیابی استادان و دریافت کارت ورود به جلسه امتحان
دانشجویان محترم از تاریخ 94/10/05 لغایت 94/10/17با مراجعه به پرتال دانشگاه، نسبت به تکمیل پرسشنامه های ارزشیابی نیمسال اول سال تحصیلی 95-94 اقدام نموده و پس از تکمیل فرم های مزبور و انقضای تاریخ مقرر، از تاریخ 94/10/15 الی 94/10/19، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه ی امتحان اقدام نمایند.
بدیهی است دریافت کارت ورود به جلسه‌ی امتحان منوط به تکمیل پرسشنامه های ارزشیابی می باشد وبا توجه به مصوبه شورای آموزشی دانشگاه، دانشجویان فاقد کارت آزمون حق شرکت در جلسات امتحانی را نخواهند داشت.        

معاونت آموزشی دانشگاه، نظارت و سنجش دانشگاه

ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود