امروز : شنبه سوم آذر 1403
اخبار

اخبار


اخبار امور آموزشی

چهارشنبه دوازدهم بهمن 1401 ساعت 10:18 ق ظ - توسط : معاونت آموزشی


برنامه زمان بندی انتخاب واحد دانشگاه صنعتی قم
تقویم سال 1402 و 1403

شروع ترم 14021 (شروع کلاس ها) : 1402/07/1 پایان ترم 14021 (پایان کلاس ها) : 1402/10/21

زمان انتخاب واحد ترم 14021 : از 1402/06/18 تا 1402/06/21

زمان حذف و اضافه ترم 14021 : از 1402/07/16 تا 1402/07/18

حذف اضطراری ترم 14021: از 1402/09/18 تا 1402/09/23

برگزاری امتحانات پایان ترم 14021 : از 1402/10/25 تا 1402/11/9

انتخاب واحد نیمسال 14021
ورودی 99 به قبل روز شنبه  مورخ 1402/6/18 از ساعت 8 الی 23 کلیه مقاطع
ورودی 1400  روز یکشنبه مورخ 1402/6/19 از ساعت 8 الی 23
ورودی 1401 روز دوشنبه مورخ 1402/6/20 از ساعت 8 الی 23
کلیه ورودی ها روز سه شنبه مورخ 1402/6/21 از ساعت 8 الی 23
حذف و اضافه نیمسال 14021
ورودی 99 به قبل روز یکشنبه مورخ 1402/7/16 از ساعت 8 الی 23 کلیه مقاطع
ورودی 1400  روز دوشنبه مورخ 1402/7/17 از ساعت 8 الی 23
ورودی 1401 روز سه شنبه مورخ 1402/7/18 از ساعت 8 الی 23
RSS
زمان شروع کلاس‌های مقطع کارشناسی
ضمن عرض تبریک مجدد به مناسبت قبولی دانشجویان نوورود در آزمون ورودی دانشگاه‌ها، به اطلاع این عزیزان می‌رساند زمان شروع کلاس‌ها از روز سه‌شنبه 27 آبان ماه می‌باشد. 
با توجه به تاخیر به وجود آمده در اعلام نتایج آزمون و شروع نیمسال تحصیلی، زمان پایان نیمسال جاری دانشجویان نو ورود، متعاقبا اعلام می‌شود.

زمان شروع کلاس‌های مقطع کارشناسی

دوشنبه بیست و ششم آبان 1399 ساعت 2:42 ب ظ
برنامه زمان بندی ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی سال 1399
ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای دانشجویان پذیرفته شده در کنکور کارشناسی سال 99، به اطلاع می رساند ثبت نام دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه صنعتی قم در دو مرحله انجام می پذیرد:
1-    ثبت نام غیرحضوری به صورت الکترونیکی
2-    ارسال مدارک از طریق پست پیشتاز توسط دانشجو
لذا خواهشمند است تمامی موارد ذکر شده در ذیل را انجام داده و تا حصول نتیجه مراحل ثبت نام را دنبال نمایید.
(تاکید می گردد ثبت نام کاملا غیر حضوری انجام خواهد شد و نیازی به حضور دانشجو نمی باشد و  بایستی دو مرحله فوق انجام پذیرد)

کانال اطلاع‌رسانی نوورودی‌های ۹۹
اطلاعیه‌ها، لینک‌های ثبت‌نام و دیگر اطلاعات لازم از طریق کانال پیام رسان داخلی "بله" به آیدی زیر منتشر خواهد شد. از دانشجویان نوورود درخواست می شود نسبت به عضویت در کانال اقدام فرمایید:
https://ble.ir/Qut99

همچنین کانال دانشگاه صنعتی قم در پیام رسان داخلی "بله" به نشانی زیر، پیام‌های مرتبط با اخبار دانشگاه را منتشر می نماید:
1-ثبت نام غیرحضوری به صورت الکترونیکی:

برنامه زمان بندی ثبت نام غیر حضوری دانشجویان کارشناسی ورودی 1399

رشته ها

ایام

تاریخ

ساعت

مهندسی برق، مهندسی انرژِی، مهندسی پلیمر

شنبه

1399/08/17

از ساعت 8 الی 24

مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر

یکشنبه

1399/08/18

تمام روز

مهندسی عمران ، فیزیک مهندسی

دوشنبه

1399/08/19

تمام روز

کلیه گرایش ها ( جا مانده از ثبت نام در روز مشخص شده فوق)             

سه شنبه

1399/08/20

از بامداد تا ساعت 10 صبح

 
قبل از ورود به سایت دانشگاه صنعتی قم جهت ثبت نام، موارد ذکر شده در ذیل را اسکن نمایید (زیرا برای ثبت نام به این موارد جهت بارگذاری نیاز خواهید داشت):
  • تصویر کارت ملی و شناسنامه تمام صفحات
  • تصویر عکس 4*3 زمینه سفید ( به اندازه 263*649 و یا کمتر که حجم عکس حدودا 25 کیلوبایت شود)
  • تصویر اصل کارنامه دیپلم و پیش دانشگاهی یا دوره متوسطه دوم ( باید قبلا از مدرسه خود با مهر و امضا تحویل گرفته شده باشد)
  • تصویر اصل دیپلم و پیش دانشگاهی یا دوره متوسطه دوم (باید قبلا از مدرسه خود با مهر و امضا تحویل گرفته شده باشد. البته برخی از دانشجویان ممکن است این مورد را نتوانند از مدرسه خود تحویل گیرند و یا آماده نشده باشد که در این صورت نیاز به بارگذاری نمی باشد).
  • تصویر گواهی موقت دیپلم و پیش دانشگاهی یا دوره متوسطه دوم ( باید قبلا از مدرسه خود با مهر و امضا تحویل گرفته شده باشد)
  • تصویر فرم های سنجش طبق نیاز و ضرورت هر فرد پر گردد و بارگذاری شود ( فرم های سنجش را می توانید از  اینجا دریافت نمایید. یکی از دو فرم شماره 4 یا 5 را حتماً پر کرده و بارگذاری نمایید ( بر اساس وضعیت دانشجو) . بقیه فرم های سنجش در صورتی که با وضعیت متقاضی مطابقت داشته باشد پر کرده و بارگذاری نمایید. مثل فرم اتباع ، شاهد و ایثارگر و ...... )
  • تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت در صورت موجود بودن
  • تصویر فرم علایق ورزشی پر شده (فرم مذکور را می توانید از این قسمت فرم علایق ورزشی دریافت نمایید.)
  • انجام تاییدیه تحصیلی مقطع پیش دانشگاهی یا دوره متوسطه دوم از طریق سایت  http://emt.medu.ir
 
بعد از اسکن تمامی موارد بالا انجام تاییدیه تحصیلی و پر شدن فرم های مربوطه به آدرس ذیل مراجعه کرده و ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهید.
آدرس سایت : https://erp.qut.ac.ir/stdnew    
 
نکته 1: جهت ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی نام کاربری، کد ملی دانشجو و کلمه عبور، کد شناسنامه متقاضی می باشد.
نکته 2: کد ملی باید به صورت کامل و 10 رقمی وارد گردد بدون خط تیره و فاصله ( اگر کد ملی متقاضی با صفر شروع شود ممکن است برای ورود به سایت نیاز به صفر اول شماره ملی نباشد لذا هم با صفر اول و هم بدون صفر وارد شوید و امتحان کنید ضمنا می بایست صفحه کلید انگلیسی باشد)
 
بعد از ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی مراحل ثبت نام را به طور کامل انجام داده و تمامی فرم های مربوطه را ( که قبلا اسکن نموده اید و در توضیحات بالا به آنها اشاره شده است ) در قسمت خود بارگذاری نمایید و در انتهای بخش ثبت نام اینترنتی گزینه ارسال را کلیک نمایید.
 
بعد از ارسال ثبت نام اینترنتی خود به شماره موبایل وارد شده دانشجو پیامکی ارسال می گردد. (البته در صورتی که سامانه تبلیغات پیامکی شما فعال باشد).
در ادامه در روزهای بعد کارشناسان محترم آموزش دانشگاه اطلاعات ارسالی متقاضیان را بررسی نموده که در صورت تایید درخواست ثبت نام دانشجو، به شماره موبایل دانشجو پیامکی مبنی بر تایید ثبت نام اینترنتی حاوی شماره دانشجویی ارسال می گردد. و در صورت رد درخواست پیامکی حاوی نقص در پرونده و یا رد درخواست به متقاضی ارسال می گردد که در این مورد متقاضی باید مجددا به لینک ثبت نام اینترنتی مراجعه کرده و نواقص خود را تکمیل و ارسال نماید.( قابل توجه است، به دلیل فشار کاری آموزش دانشگاه و ازدیاد دانشجویان جدیدالورد تایید درخواست ثبت نام اینترنتی آنها ممکن است تا دو روز کاری به طول بیانجامد لذا دانشجو می تواند از همان لینک ثبت نام اینترنتی وضعیت درخواست خود را مشاهده نماید ).
دانشجویانی که شماره دانشجویی به آنان ارسال نشده است می توانند در قسمت لینک ثبت نام اینترنتی بعد از تایید درخواست آن از جانب دانشگاه شماره دانشجویی خود را مشاهده نمایند. لذا متقاضیان محترم نگران عدم دریافت پیامک نباشند.
 
 
** تمام دانشجویان پسر (دانشجویانی که 18 سال آنها تمام شده و کارت پایان خدمت یا معافیت دائم ندارند)  و ثبت نام اینترنتی آنها به پایان رسیده است و کد دانشجویی از طریق پیامک و یا از طریق لینک ثبت نام دریافت کرده اند مراحل ذیل را به ترتیب انجام دهند:
مرحله اول: ابتدا با شماره دانشجویی بعنوان یوزر و کد ملی بعنوان پسورد  ( کد ملی با صفر اول یا بدون صفر اول امتحان شود) به آدرس  erp.qut.ac.ir وارد پرتال دانشجویی خود شده و در قسمت فرم های درخواست- سایر درخواست ها فرم معافیت تحصیلی دانشجویان مشمول را تکمیل و ارسال نمایند.
جهت نحوه تکمیل فرم فوق به نکات زیر توجه نمایید:
-         دانشجویانی که در مقطع کارشناسی پذیرفته شده اند، نیازی به پر کردن قسمت فارغ التحصیلی دانشگاهی ندارند.
-         دانشجویانی که در مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته شده اند نیازی به پر کردن قسمت دیپلم و پیش دانشگاهی یا دوم متوسطه ندارند.
-         تاریخ شروع به تحصیل 1399/07/30 قید گردد.
مرحله دوم: در قسمت کارتابل نامه فرم معافیت تحصیلی دانشجویان مشمول را پرینت گرفته و به همراه مدارک تحصیلی خود  ( مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی یا متوسطه دوم برای پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی و مدرک لیسانس برای پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد)  به مراکز پلیس بعلاوه 10 شهر خود مراجعه نموده و فرم معافیت تحصیلی خود را دریافت نمایید.
مرحله سوم: تصویر فرم معافیت تحصیلی خود را که از مراکز پلیس بعلاوه 10 دریافت نموده اید در قسمت فرم های درخواست- سایر درخواست ها، فرم پلیس بعلاوه 10 بارگزاری کرده و ارسال نمایید.

راهنمایی نظام وظیفه
توضیحات مهم:
1- دانشجویانی که دارای کارت پایان خدمت یا معافیت دائم می باشند نیازی به انجام مرحله اول ندارد و تنها تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم خود را در قسمت ارسال فرم پلیس بعلاوه 10 بارگزاری و ارسال نمایند.
2- دانشجویانی که 18 سال آنها تمام نشده است بصورت تلفنی با شماره های زیر تماس حاصل نمایند.
3- جهت هرگونه سوال یا ابهام در ساعات کاری به شماره 36641601-025 داخلی 202 کارشناس نظام وظیفه آقای حاتم نیا تماس حاصل نمایند.

2-ارسال مدارک از طریق پست پیشتاز توسط دانشجو:
دانشجو موظف است اصل مدارک ذیل را از طریق پست پیشتاز از تاریخ 99/09/01 لغایت 99/09/20 به دانشگاه ارسال نماید.
1-    سه قطعه عکس 4*3 تمام رخ تهیه شده در سال جاری (پشت نویسی شده) (اجباری)
2-    اصل گواهی دیپلم و پیش دانشگاهی یا دوره متوسطه دوم (البته در صورت داشتن)
3-    گواهی موقت دیپلم و پیش دانشگاهی یا دوره متوسطه دوم ( اجباری)
4-    اصل نامه معافیت تحصیلی دریافتی از نظام وظیفه ( پلیس +10) ( اجباری)
5-    اصل ریز نمرات دیپلم و پیش دانشگاهی یا دوره متوسطه دوم ( اجباری)
لازم به ذکر است در صورت عدم ارسال مدارک فوق ثبت نام قطعی نخواهد شد. در صورت دریافت مدارک توسط آموزش دانشگاه به دانشجو پیامک ارسال خواهد شد.
 
************
ضمناً تاریخ شروع کلاس های دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی 1399 از شنبه مورخ 24/08/99 می باشد. لذا کلیه دانشجویان عزیز از این تاریخ با استفاده از سامانه آموزش مجازی دانشگاه با نام کاربری شماره دانشجویی و رمز ورود کد ملی ( با صفر اول یا بدون صفر اول امتحان کنید) وارد سامانه مجازی دانشگاه شده و از این طریق سر کلاس حضور پیدا کنید. در صورت داشتن مشکل برای ورود به سامانه مجازی می توانید با شماره دانشگاه به داخلی 217 تماس گرفته و مشکل خود را حل نمایید.
نکته مهم: انتخاب واحد دانشجویان ورود جدید را دانشگاه برای شما انجام خواهد داد. لذا دانشجویان دروس انتخاب واحد شده خود را در پرتال دانشجویی و سامانه آموزش مجازی با هم مقایسه نمایند و در صورت نبود درسی در سامانه آموزش مجازی حتماً، با داخلی 217 آقای موسوی تماس گرفته و تا اضافه شدن درس مذکور ( در سامانه مجازی) پیگیری نمایید.
 
 برای دریافت اطلاعات بیشتر و پشتبانی آنلاین به وب سایت https://www.qut.ac.ir/fa/register/index مراجعه نمایید.
 
برنامه زمان بندی ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال 1399
برنامه زمان بندی ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال 1399
ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت به دانشجویان پذیرفته شده در کنکور کارشناسی ارشد سال 99، به اطلاع می رساند ثبت نام دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه صنعتی قم در دو مرحله انجام می پذیرد:

1-    ثبت نام غیرحضوری به صورت الکترونیکی

2-    ارسال مدارک از طریق پست پیشتاز توسط دانشجو

لذا خواهشمند است تمامی موارد ذکر شده در ذیل را انجام داده و تا حصول نتیجه مراحل ثبت نام را دنبال نمایید.

(تاکید می گردد ثبت نام کاملا غیر حضوری انجام خواهد شد و نیازی به مراجعه دانشجو نیست.)
اطلاعیه‌ها، لینک‌های ثبت‌نام و دیگر اطلاعات لازم به زودی از طریق کانال پیام رسان داخلی "بله" زیر منتشر خواهد شد. لذا نسبت به عضویت در کانال اقدام فرمایید:

🆔 https://ble.ir/Qut99

 

 ثبت نام غیرحضوری به صورت الکترونیکی:

برنامه زمان بندی ثبت­ نام

تاریخ

ایام

رشته ­ها

99/08/10

شنبه

مهندسی برق (کلیه گرایش­ها)،

99/08/11

یک شنبه

مهندسی مکانیک (کلیه گرایش­ها­)، مهندسی عمران (کلیه گرایش­ها)، مهندسی پلیمر

99/08/12

دوشنبه

مهندسی کامپیوتر، ریاضی کاربردی، شیمی آلی، مهندسی صنایع

99/08/13

سه شنبه

کلیه رشته ها

 

قبل از ورود به سایت دانشگاه صنعتی قم جهت ثبت نام، موارد ذکر شده در ذیل را اسکن نمایید ( زیرا برای ثبت نام به این موارد جهت بارگذاری نیاز خواهید داشت).

  • تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی.
  • تصویر عکس 4*3 تمام رخ زمینه سفید تهیه شده در سال جاری ( به اندازه 263*649 و یا کمتر که حجم عکس حدودا 25 کیلوبایت شود)
  • تصویر اصل مدرک کارشناسی و یا تصویر گواهی موقت کارشناسی و در صورت نداشتن مدرک، فرم معدل و فرم شماره 3 (فرم تعهد فراغت از تحصیل)
  • تصویر اصل مدرک کاردانی و یا تصویر گواهی موقت کاردانی در صورت وجود
  • تصویر فرم های سنجش طبق نیاز و ضرورت هر فرد پر گردد و بارگذاری شود. (فرم های سنجش را می توانید از این قسمت فرم های سنجش دریافت نمایید. فرم شماره  4 برای تمامی دانشجویان  روزانه الزامی می باشد و بارگذاری نمایید. بقیه فرم­های سنجش در صورتی که با وضعیت متقاضی مطابقت داشته باشد پر کرده و بارگذاری نمایید.)
  • تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت در صورت وجود
  • تصویر فرم علایق ورزشی پر شده (فرم مذکور را می توانید از این قسمت فرم علایق ورزشی دریافت نمایید.)

بعد از اسکن تمامی موارد بالا و پر شدن فرم های مربوطه بهآدرس ذیل مراجعه کرده و ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهید.

آدرس سایت : https://erp.qut.ac.ir/stdnew    

 نکته 1: جهت ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی نام کاربری، کد ملی دانشجو و کلمه عبور، شماره شناسنامه متقاضی می باشد.

نکته 2: کد ملی باید به صورت کامل و 10 رقمی وارد گردد بدون خط تیره و فاصله ( اگر کد ملی متقاضی با صفر شروع شود ممکن است برای ورود به سایت نیاز به صفر اول شماره ملی نباشد لذا هم با صفر اول و هم بدون صفر وارد شوید و امتحان کنید)

بعد از ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی مراحل ثبت نام را به طور کامل انجام داده و تمامی فرم های مربوطه را ( که قبلا اسکن نموده اید و در توضیحات بالا به آنها اشاره شده است ) در قسمت خود بارگذاری نمایید و در انتهای بخش ثبت نام اینترنتی گزینه ارسال را کلیک نمایید.

بعد از ارسال ثبت نام اینترنتی خود به شماره موبایل وارد شده دانشجو پیامکی ارسال می گردد. ( البته در صورتی که سامانه تبلیغات پیامکی شما فعال باشد)

در ادامه در روزهای بعد کارشناسان محترم آموزش دانشگاه اطلاعات ارسالی متقاضیان را بررسی نموده و در صورت تایید درخواست ثبت نام دانشجو، به شماره موبایل دانشجو پیامکی مبنی بر تایید ثبت نام اینترنتی حاوی شماره دانشجویی ارسال می گردد. در صورت رد درخواست پیامکی حاوی نقص در پرونده و یا رد درخواست به متقاضی ارسال می گردد که در این مورد متقاضی باید مجددا به لینک ثبت نام اینترنتی مراجعه کرده و نواقص خود را تکمیل و ارسال نماید. ( قابل ذکر است به دلیل فشار کاری آموزش دانشگاه و ازدیاد دانشجویان جدیدالورد تایید درخواست ثبت نام اینترنتی آنها ممکن است تا دو روز کاری به طول بیانجامد. لذا دانشجو می تواند از همان لینک ثبت نام اینترنتی وضعیت درخواست خود را مشاهده نماید)

دانشجویانی که شماره دانشجویی به آنان ارسال نشده است می توانند در قسمت لینک ثبت نام اینترنتی بعد از تایید درخواست آن از جانب دانشگاه شماره دانشجویی خود را مشاهده نمایند. لذا متقاضیان محترم نگران عدم دریافت پیامک نباشند.

 تمام دانشجویان پسر (دانشجویانی که 18 سال آنها تمام شده و کارت پایان خدمت یا معافیت دائم ندارند)  و ثبت نام اینترنتی آنها به پایان رسیده است و کد دانشجویی از طریق پیامک و یا از طریق لینک ثبت نام دریافت کرده اند مراحل ذیل را به ترتیب انجام دهند.

مرحله اول: ابتدا با شماره دانشجویی به عنوان یوزر و کد ملی بعنوان پسورد ( کد ملی با صفر اول یا بدون صفر اول امتحان شود) به آدرس  https://erp.qut.ac.ir وارد پرتال دانشجویی خود شده و در قسمت فرم های درخواست- سایر درخواست ها فرم معافیت تحصیلی دانشجویان مشمول را تکمیل و ارسال نمایند.

جهت نحوه تکمیل فرم فوق به نکات زیر توجه نمایید:

-         دانشجویانی که در مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته شده اند نیازی به پر کردن قسمت دیپلم و پیش دانشگاهی یا دوم متوسطه ندارند.

-         تاریخ شروع به تحصیل 30/7/1399 قید گردد.

مرحله دوم: در قسمت کارتابل نامه فرم معافیت تحصیلی دانشجویان مشمول را پرینت گرفته و به همراه مدارک تحصیلی خود (اصل مدرک لیسانس برای پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد)  به مراکز پلیس بعلاوه 10 شهر خود مراجعه نموده و فرم معافیت تحصیلی خود را دریافت نمایید.

مرحله سوم: تصویر فرم معافیت تحصیلی خود را که از مراکز پلیس بعلاوه 10 دریافت نموده اید را در قسمت فرم های درخواست- سایر درخواست ها، فرم پلیس بعلاوه 10 بارگزاری کرده و ارسال نمایید.

توضیحات مهم:

1- دانشجویانی که دارای کارت پایان خدمت یا معافیت دائم هستند نیازی به انجام مرحله اول ندارد و تنها تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم خود را در قسمت ارسال فرم پلیس بعلاوه 10 بارگذاری و ارسال نمایند.

2- دانشجویانی که 18 سال آنها تمام نشده است بصورت تلفنی با شماره های زیر تماس حاصل نمایند.

3- جهت هرگونه سوال یا ابهام در ساعات کاری به شماره 36641601-025 داخلی 202 کارشناس نظام وظیفه آقای حاتم نیا تماس حاصل نمایند.

 ارسال مدارک از طریق پست پیشتاز توسط دانشجو

دانشجو موظف است اصل مدارک ذیل را از طریق پست پیشتاز از تاریخ 99/09/01 لغایت 99/09/20 به دانشگاه ارسال نماید.

1-    سه قطعه عکس 4*3 تمام رخ تهیه شده در سال جاری

2-    اصل یا گواهی موقت مقطع کارشناسی

3-    اصل یا گواهی موقت مقطع کاردانی در صورت وجود

4-    اصل نامه معافیت تحصیلی دریافتی از نظام وظیفه

لازم به ذکر است در صورت عدم ارسال مدارک فوق ثبت نام قطعی نخواهد شد. در صورت دریافت مدارک توسط آموزش دانشگاه به دانشجو پیامک ارسال خواهد شد.

قابل توجه دانشجویان پذیرفته شده بدون آزمون استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد

-         دانشجویان استعداد درخشان کلیه مراحل فوق را مطابق اطلاعیه انجام دهند.

-         پذیرفته شدگان بدون آزمون استعدادهای درخشان لازم است جهت بررسی صلاحیت عمومی مدارک ذیل را تکمیل نمایند و به آموزش دانشگاه (کارشناس تحصیلات تکمیلی) تحویل نمایند.

الف) فرم صلاحیت عمومی (نسخه اصلی «همراه با الصاق عکس رنگی»).

ب) واریز مبلغ: 600/000 ریال (ویژه سال 99). اطلاعات پرداخت به شرح ذیل است:

شماره کارت: ......................................................................... 2282-2998-9570-6367

شماره حساب: ...................................................................... 4001021101007489

شماره شبا حساب: ................................................................ IR770100004001021101007489

شناسه پرداخت: .................................................................... 294021174113560001135607480010

(ارائه اصل فیش پرداختی یا کپی رسید دریافتی از دستگاه خودپرداز الزامی است.)

ج) کپی: 1- صفحه اول شناسنامه، 2- کارت ملی، 3- در صورت اشتغال، ارسال کپی حکم کارگزینی. 4- صفحه اول گذرنامه (ویژه اتباع خارجی)
برای دریافت اطلاعات بیشتر و پشتبانی آنلاین به وب سایت https://www.qut.ac.ir/fa/register مراجعه نمایید.
انتصاب عضو هیأت علمی دانشگاه به عنوان دبیر نشریه پژوهشی
جناب آقای دکتر هادی زیانی، عضو هیأت علمی دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه، به عنوان دبیر مجله علوم و تکنولوژی شاخه برق و کامپیوتر در گرایش مخابرات منصوب شدند. این نشریه به صاحب امتیازی دانشگاه شیراز به چاپ می رسد. 

ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود