امروز : شنبه سوم آذر 1403
اخبار

اخبار


اخبار امور آموزشی

چهارشنبه دوازدهم بهمن 1401 ساعت 10:18 ق ظ - توسط : معاونت آموزشی


برنامه زمان بندی انتخاب واحد دانشگاه صنعتی قم
تقویم سال 1402 و 1403

شروع ترم 14021 (شروع کلاس ها) : 1402/07/1 پایان ترم 14021 (پایان کلاس ها) : 1402/10/21

زمان انتخاب واحد ترم 14021 : از 1402/06/18 تا 1402/06/21

زمان حذف و اضافه ترم 14021 : از 1402/07/16 تا 1402/07/18

حذف اضطراری ترم 14021: از 1402/09/18 تا 1402/09/23

برگزاری امتحانات پایان ترم 14021 : از 1402/10/25 تا 1402/11/9

انتخاب واحد نیمسال 14021
ورودی 99 به قبل روز شنبه  مورخ 1402/6/18 از ساعت 8 الی 23 کلیه مقاطع
ورودی 1400  روز یکشنبه مورخ 1402/6/19 از ساعت 8 الی 23
ورودی 1401 روز دوشنبه مورخ 1402/6/20 از ساعت 8 الی 23
کلیه ورودی ها روز سه شنبه مورخ 1402/6/21 از ساعت 8 الی 23
حذف و اضافه نیمسال 14021
ورودی 99 به قبل روز یکشنبه مورخ 1402/7/16 از ساعت 8 الی 23 کلیه مقاطع
ورودی 1400  روز دوشنبه مورخ 1402/7/17 از ساعت 8 الی 23
ورودی 1401 روز سه شنبه مورخ 1402/7/18 از ساعت 8 الی 23
RSS
اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی 1395 دانشگاه صنعتی قم
اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی 1395 دانشگاه صنعتی قم

ضمن عرض تبریک پذیرش در دوره‌ی کارشناسی  دانشگاه صنعتی قم و آرزوی موفقیت، به اطلاع می‌رساند ثبت نام به دو صورت اینترنتی و حضوری طبق جدول زمان بندی به شرح ذیل انجام می‌شود:

برنامه زمان بندی ثبت­ نام اینترنتی

تاریخ

ایام

رشته ها

95/07/04 

   یک شنبه    

رشته  مهندسی برق و مهندسی عمران

95/07/05

دوشنبه

رشته  مهندسی صنایع  و مهندسی پلیمر و مهندسی کامپیوتر(کلیه گرایش­ها )

95/07/06

سه شنبه

رشته مهندسی فیزیک و مهندسی انرژی و مهندسی مکانیک

 

برنامه زمان بندی ثبت­ نام حضوری

تاریخ

ایام

رشته­ ها

95/07/05

دوشنبه

رشته  مهندسی برق و مهندسی عمران

95/07/06

سه شنبه

رشته  مهندسی صنایع  و مهندسی پلیمر و مهندسی کامپیوتر(کلیه گرایش­ها )

95/07/07

چهارشنبه

رشته مهندسی فیزیک و مهندسی انرژی و مهندسی مکانیک 

 الف-ثبت نام اینترنتی: از طریق آدرس https://erp.qut.ac.ir/stdnew ورود به سامانه امکان پذیر می‌باشد.
1-      نام کاربری، کد ملی فرد پذیرفته شده و رمز عبور، شماره شناسنامه ایشان می‌باشد.
شایان ذکر است که کد ملی باید بصورت کامل (عدد ده رقمی) و بدون خط فاصله و با در نظر گرفتن صفرهای ابتدایی آن وارد شود.
2-      مدارک ضروری قسمت ثبت نام اینترنتی شامل:
  •  مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی
  •  ریزنمرات دیپلم و پیش دانشگاهی
  •    شناسنامه  از تمام صفحات شناسنامه
  •  کارت ملی
  •  کارت پایان خدمت
  •   عکس 4*3 زمینه سفید
  •   اسکن کلیه ی فرم های تکمیل شده مورد نیاز پذیرفته شدگان
  • اسکن فرم مشخصات
به شرح دستورالعمل ثبت نام پذیرفته شدگان (فایل پیوست) مراجعه شود و فرم های مورد نیاز در قسمت اسکن مدارک بارگذاری می‌شود.و همچنین فایل فرم مشخصات را در اسکن بارگذاری نمایید.
تبصره: در صورتی که پذیرفته شده دارای پذیرش شرایط خاص می‌باشد، اسکن فرم‌های مربوطه را در قسمت الصاق فایل اضافه نماید.
ب- ثبت نام حضوری: پس از ثبت نام اینترنتی، اصل مدارک به شرح ذیل، جهت تطبیق و تایید نهایی ثبت نام در روز ثبت نام حضوری (طبق زمانبندی اعلام شده)ارائه گردد.
  •  اصل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی همراه با دو برگ کپی از مدارک
  •  ریزنمرات دیپلم و پیش دانشگاهی همراه با دو برگ کپی از ریزنمرات
  •   اصل شناسنامه همراه با سه برگ کپی از تمام صفحات شناسنامه
  •  اصل کارت ملی همراه با سه برگ کپی از هر دو طرف کارت ملی
  •  اصل کارت پایان خدمت همراه با دو برگ کپی از هر دو طرف کارت پایان خدمت
  • 12 قطعه عکس 4*3 زمینه سفید
  •   اصل کلیه ی فرم های تکمیل شده مورد نیاز پذیرفته شدگان
  •  اصل فرم مشخصات
  •  رسید تائیدیه تحصیلی ( کلیه پذیرفته شدگان می بایست به همراه تصویر گواهی پیش دانشگاهی خود به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و درخواست تائیدیه تحصیلی (ارزش تحصیلی) از اداره آموزش و پرورش محل تحصیل خود نمایند ورسید مربوط را در زمان ثبت نام به دانشگاه ارائه دهند)
توجه: پس از ثبت نام اینترنتی و تایید نهایی از طرف آموزش، وارد پرتال شوید و در قسمت اتوماسیون اداری و در منوی فرم های درخواست،روی سایر درخواستها كلیك كرده و فرم های مربوطه را به شرح ذیل تکمیل نمایید.
دانشجویان ارشد پسر که درخواست معافیت تحصیلی دارند، ضمن مراجعه به قسمت درخواست الکترونیکی، فرم درخواست معافیت تحصیلی را کامل کرده و جهت بررسی در مدارک ثبت نامی خود قرار دهند.
دانشجویانی که معافیت دائم و یا کارت پایان خدمت دارند، اصل مدرک را اسکن و در مدارک ثبت نامی قرار می دهند.
دانشجویانی که در حال خدمت می­باشند، پس از ثبت نام اینترنتی به همراه اصل مدارک ثبت نامی به نظام وظیفه دانشگاه مراجعه تا معرفی نامه به یگان خدمتی جهت ترخیص را دریافت نمایند.
توجه: با توجه به محدودیت ظرفیت خوابگاهی، دانشجویان متقاضی خوابگاه درخواست خود را به صورت حضوری به اداره ی امور خوابگاه ها تحویل دهند. اداره ی امور خوابگاه ها پس از بررسی شرایط و ظرفیت خوابگاه ها اقدام به پذیرش خواهد کرد و این امر به اطلاع دانشجویانی که با درخواستشان موافقت شده است خواهد رسید. این دانشجویان باید شهریه ی خوابگاه خود را حداکثر تا تاریخ 1395/7/10 از طریق پورتال دانشجویی پرداخت نمایند. در غیر این صورت اداره ی امور خوابگاه ها نسبت به لغو ثبت نام ایشان و جایگزینی متقاضیان جدید اقدام خواهد کرد.
توجه : استفاده از پوشش چادر برای خواهران در محوطه دانشگاه و اماکن وابسته الزامی می باشد
 
  با آرزوی موفقیت

 


اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی 1395 دانشگاه صنعتی قم

چهارشنبه سی و یکم شهریور 1395 ساعت 11:35 ق ظ
برنامه زمان بندی ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال 1395
اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی قم 
ضمن عرض تبریک پذیرش در دوره‌ی کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی قم و آرزوی موفقیت، به اطلاع می‌رساند ثبت نام به دو صورت اینترنتی و حضوری طبق جدول زمان بندی به شرح ذیل انجام می‌شود:

برنامه زمان بندی ثبت­ نام اینترنتی

تاریخ

ایام

رشته ها

95/06/13  

شنبه

رشته های مهندسی مکانیک (کلیه گرایش­ها­)، ریاضی کاربردی، مهندسی صنایع، مهندسی پلیمر و مهندسی عمران (کلیه گرایش­ها)

95/06/14  

   یک شنبه    

رشته مهندسی کامپیوتر و مهندسی برق (کلیه گرایش­ها )

 

برنامه زمان بندی ثبت­ نام حضوری

تاریخ

ایام

رشته­ ها

95/06/15

دوشنبه

رشته مهندسی مکانیک (کلیه گرایش­ها ) و رشته ریاضی کاربردی

95/06/16

سه ­شنبه

رشته مهندسی صنایع، مهندسی پلیمر و مهندسی عمران (کلیه گرایش­ها )

95/06/17

چهارشنبه

رشته مهندسی کامپیوتر و مهندسی برق (کلیه گرایش­ها )

 

الف-ثبت نام اینترنتی: از طریق آدرس https://erp.qut.ac.ir/stdnew ورود به سامانه امکان پذیر می‌باشد.

1-      نام کاربری، کد ملی فرد پذیرفته شده و رمز عبور، شماره شناسنامه ایشان می‌باشد.

شایان ذکر است که کد ملی باید بصورت کامل (عدد ده رقمی) و بدون خط فاصله و با در نظر گرفتن صفرهای ابتدایی آن وارد شود.

2-      مدارک ضروری قسمت ثبت نام اینترنتی شامل

الف- اسکن مدرک کارشناسی

ب- اسکن تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی

ج- اسکن عکس 4×3 تمام رخ با کیفیت

د- اسکن مدرک وضعیت نظام وظیفه

ه- فرم تعهد آموزش رایگان برای دانشجویان روزانه

به شرح دستورالعمل ثبت نام پذیرفته شدگان (فایل پیوست)مراجعه شود و فرم های مورد نیاز در قسمت اسکن مدارک بارگذاری می‌شود.

تبصره: در صورتی که پذیرفته شده دارای پذیرش شرایط خاص می‌باشد، اسکن فرم‌های مربوطه را در قسمت الصاق فایل اضافه نماید.

ب- ثبت نام حضوری: پس از ثبت نام اینترنتی، اصل مدارک به شرح ذیل، جهت تطبیق و تایید نهایی ثبت نام در روز ثبت نام حضوری (طبق زمانبندی اعلام شده)ارائه گردد.

1-اصل شناسنامه و کارت ملی و سه سری کپی از تمام صفحات

2- عکس 4×3 زمینه سفید تمام رخ 12 قطعه

3- اصل کارت پایان خدمت و دو سری کپی از آن

4- اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی برای آن دسته از داوطلبانی که با توجه به مفاد آیین نامه ادامه تحصیل رتبه اول دوره کارشناسی مصوب جلسه 25/4/1393 شورای هدایت استعدادهای وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری با امتیاز رتبه اول پذیرفته شده اند (مطابق فرم 13 پیوست)

توجه: پس از ثبت نام اینترنتی و تایید نهایی از طرف آموزش، وارد پرتال شوید و در قسمتاتوماسیون اداریودر منوی فرم های درخواست،روی سایر درخواستها كلیك كرده و فرم های مربوطه را به شرح ذیل تکمیل نمایید.

دانشجویان ارشد پسر که درخواست معافیت تحصیلی دارند، ضمن مراجعه به قسمت درخواست الکترونیکی، فرم درخواست معافیت تحصیلی را کامل کرده و جهت بررسی در مدارک ثبت نامی خود قرار دهند.

دانشجویانی که معافیت دائم و یا کارت پایان خدمت دارند، اصل مدرک را اسکن و در مدارک ثبت نامی قرار می دهند.

دانشجویانی که در حال خدمت می­باشند، پس از ثبت نام اینترنتی به همراه اصل مدارک ثبت نامی به نظام وظیفه دانشگاه مراجعه تا معرفی نامه به یگان خدمتی جهت ترخیص را دریافت نمایند.

توجه: دانشجویان متقاضی خوابگاه می­توانند نسبت به ارسال درخواست خود از طریق پورتال دانشجویی و یا مراجعه به کارشناس اداره امور خوابگاهها اقدام نمایند.اداره امور خوابگاهها بعد از بررسی فرم درخواست در صورت داشتن ظرفیت، اقدام به تایید ثبت نام خواهد نمود. لذا دانشجویانی که با درخواست آنها موافقت گردیده، موظف اند حداکثر تا روز شنبه مورخ 95/6/27نسبت به واریز شهریه خوابگاه اقدام نمایند. در غیر اینصورت بعد از تاریخ مذکور اداره امور خوابگاهها مسئولیتی در خصوص ارائه خوابگاه نخواهد داشت.

توجه:دانشجویانی مجاز به واریز شهریه خوابگاه می باشند که با درخواست آنها موافقت شده است. لذا قبل از واریز شهریه نسبت به تایید و یا رد درخواست خود اطمینان حاصل نمایید. ضمناً میزان شهریه خوابگاه در ترم جاری از طریق اطلاعیه در سایت دانشگاه درج خواهد شد.

  با آرزوی موفقیت

 

ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود